Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Elämää ferrarin ratissa

torstai, 22. joulukuu 2011

Hyvää Joulua!

Jaa
Kommentoi Lähettänyt: cerasi - 22.12.2011 klo 12.49
Tunnisteet:
  • Valokuvat

Kommentit

Ladataan...
  • NIKI

    Trindy's This Time
    "Niki"
    s. 06.03.2000
    novascotiannoutaja, uros


    Pappakoira, joka keskittyy viettämään eläkepäiviään.

  • VALA

    TK1
    Siipiveikon Piiput Kuumina
    "Vala"
    s. 29.3.2010
    novascotiannoutaja, narttu


    Harrastuskaverini. Lajeina toko ja nome, ja ehkä vähän kaikkea muutakin.

  • Muiden blogeja:

    • Ginga & Vilma
    • Mici & Awa
    • Nalli
    • Otto
    • Rei, Zelda & Isla
    • Ruuti
    • Senna & Sumi
    • Vilppu
  • Blogi-arkisto

    • 2012 (55)
      • Lokakuu (6)
        • UUSI OSOITE!!
        • Ruututreeni
        • Juha Kallion luento
        • Treeniä ja lihashuoltoa
        • Piiput Kuumina passissa - ja vähän aktiivitreeneissäkin
        • Kati Selkämaan tokopäivä
      • Syyskuu (4)
        • Kesämuisteloita
        • Montaa sorttia
        • Hohhoijaa
        • Metsällä
      • Elokuu (6)
        • Niki hoidossa
        • Taipparit vol.2
        • Huvin vuoksi ja aktivoinnin kannalta
        • Eihän tästä tule yhtään mitään
        • Ajatukset taippareissa taas
        • Voi voi...
      • Heinäkuu (2)
        • Kesäkuulumisia
        • Whii, tahaton blogitauko on ohi!
      • Kesäkuu (5)
        • Miksi ei ehdi treenata?
        • Hakutyöskentelyä
        • Nometreeneissä
        • Ennenaikainen ilo
        • Aika huono treeniblogi
      • Toukokuu (9)
        • Mökkiviikonloppu
        • Avoimen luokan avaus
        • Vilppua moikkaamassa
        • Tollerilenkki
        • Tokoharrastus
        • H
        • Taipparitreeniä
        • Tokotusta
        • Vappu
      • Huhtikuu (5)
        • Tehäänks tokoo?
        • Nometreenikuulumisia ja hippasen tokoakin
        • Pääsiäislenkin kuvia
        • Ruoveden ryhmis
        • Riistailua ja kevään hankintoja
      • Maaliskuu (7)
        • Vala 2v!
        • Iltapäivä demona
        • Luoksari
        • Treenipäivistä kuvin
        • Jotkut naispuoliset ovat kenkä- ja laukkufriikkejä
        • Niki 12v!
        • Dameja, variksia ja noutokapuloita
      • Helmikuu (6)
        • Jälleen viikonlopun viettoa maalla
        • Tutkittu juttu
        • Nyt nomeillaan!
        • Viikonloppulomalla maalla
        • Pappakoira sairastaa
        • Blogin ulkoasu tökkii
      • Tammikuu (5)
        • No nyt on taas talvi!
        • Kisasuunnitelmia - tai sitten ei.
        • Mörköjä!
        • Reeniä, reeniä, reeniä... uudella motivaatiolla
        • Tilinpäätös, toimintakertomus ja ensi vuoden budjetti
    • 2011 (57)
      • Joulukuu (5)
        • Loppuvuoden kuvia
        • Hyvää Joulua!
        • *mainos* Tampereen aluetoiminta *mainos*
        • Itsenäisyyspäivän ryhmis
        • Kaiperlan luento
      • Marraskuu (3)
        • Riistalihaa, YÖK!
        • Ei ihan kunnossa
        • Neiti Matkapahoinvointi treenailee taas
      • Lokakuu (6)
        • Reeniä, reeniä, lisää reeniä
        • Haaste
        • Seitsemisessä
        • Maanantai metsästysteemalla
        • Amorphis @ Pakkahuone
        • Kohti AVOa
      • Syyskuu (5)
        • Eiliset kisat kuvina
        • Toinen ykkönen alokasluokasta
        • Lihasjumeja ja hierontaa
        • She's a bitch
        • Kesä kuvina
      • Elokuu (3)
        • Miten tätä kengurubensalla tankattua ferraria ohjataan?
        • Valtteri matkustaa
        • Nikin kuulumisia
      • Heinäkuu (2)
        • Tähtäimessä taipparit
        • Juhannusviikon kuulumiset
      • Kesäkuu (4)
        • Tokovideo
        • Taipparikurssin vika kerta
        • Tollerileiri
        • Valan eka virallinen tokokisa
      • Toukokuu (9)
        • Huvipuistopäivä
        • Kesälomailua
        • Taipparitreenit vol 3
        • Epistoko kuvina
        • Epistoko
        • Taipparitreenit
        • Taipparitreeniä
        • Tampereen kansainvälinen koiranäyttely
        • Kätköilyä
      • Huhtikuu (6)
        • ...
        • Fiilis ja motivaatio
        • PETO-testi
        • Niin koiraa - todellakin!
        • Tenttilukua ja tokoilua
        • Pirkan Damit
      • Maaliskuu (5)
        • Vala 1v!
        • Tehokas viikonloppu
        • Treenijuttuja kootusti
        • Niki 11v.!
        • Talvikuvia
      • Helmikuu (3)
        • Toipilasaikaa
        • Valittelu kannattaa
        • Miksi...
      • Tammikuu (6)
        • Treenikuulumisia
        • Hups...
        • Peto-treenit
        • Tahdon koirani takaisin!
        • Vuoden alku
        • Vala 9kk
    • 2010 (55)
      • Joulukuu (4)
        • Ja se pakollinen...
        • Joulua!
        • Video Valtterin treenailusta
        • Tokoa, nomea sekä muutakin elämää
      • Marraskuu (3)
        • Vala 8 kk
        • Tollerinkestäviä leluja?
        • Odottelua, rauhoittumista, eli siis piippauksen kontrollointia
      • Lokakuu (6)
        • Vala 7kk
        • Nome-sunnuntai
        • Tokokurssin viimeinen kerta
        • Mätsärikuvia
        • Viikon ohjatut
        • Ahkera viikko
      • Syyskuu (5)
        • Vala 6 kk
        • Treenipäivä
        • Mätsärissä
        • Tokokurssin eka kerta
        • Syksy alkaa
      • Elokuu (8)
        • Koirien nimet
        • Vala 5kk
        • Pari kuvaa
        • Kirjasta apua aggressiivisen koiran kouluttamiseen?
        • Pelastakaa vesipelastaja!
        • Koiran ruokinta
        • Team Tohelo & Torvelo seikkailee
        • Lomailua
      • Heinäkuu (5)
        • Treenin tynkää ja muuta oleilua
        • Vala 16vk (4 kk)
        • "Bambi" 14 vk
        • Sekalaisia kesäkuulumisia
        • Luettua
      • Kesäkuu (7)
        • Lisää pentupainia
        • Vala 12 vk
        • Paljon kesäkuvia
        • Pentupainia ja tiistaitrippi keskustaan
        • Vala 10 viikkoa
        • Norsu ja kenguru
        • Thunderstruck
      • Toukokuu (5)
        • Tokomotivaatiota?
        • Toukokuun kuvia
        • Pikkulikan elämää
        • Vala 8 vk
        • Vala
      • Huhtikuu (4)
        • Viime viikon ohjelmaa
        • Huhtikuun kuvasatoa
        • Ihan kiva kotikoira
        • Alkuvuonna luettua
      • Maaliskuu (3)
        • Taas!
        • Kuvia mökkireissulta
        • 10 vuotta!
      • Helmikuu (2)
        • Mistä näitä idiootteja koiranulkoiluttajia tulee?
        • Nipsun elämää kakkoskodissa
      • Tammikuu (3)
        • Naksutinkoulutusta
        • Mainiota lenkkeilyä
        • Elämää uudessa kodissa
    • 2009 (37)
      • Joulukuu (4)
        • Sähköpostiosoitteista!
        • Vähän sitä ja tätä
        • Joulua
        • Vuoristoradassa, nyt toivottavasti suunta ylöspäin
      • Marraskuu (4)
        • Turhuuksien turhuus?
        • Pappakoira on intoa täynnä kuin ilmapallo
        • Fiilis!
        • Marraskuu jo (mihin lokakuu katosi?)
      • Lokakuu (2)
        • Kesäkilot huomaa kun..
        • Pari kuvaa syyskuun lopulta
      • Syyskuu (4)
        • Nyt jo paremmin
        • Pinnallista tokoilua
        • Haava tassussa
        • Flunssaviikko
      • Elokuu (2)
        • Voi korva!
        • Kesän "iloja"
      • Heinäkuu (3)
        • Valtava Koira ja muita tarinoita
        • At the End of My Leash
        • Kesäkuulumisia
      • Kesäkuu (4)
        • Koiran stressi
        • Hammasta
        • Fiilis-sunnuntai
        • Kirjoja ja huolia
      • Toukokuu (5)
        • Lihastreeniä
        • Lisää punkkeja
        • Kuvitusta
        • Punkkitaistelu
        • Seurausihme
      • Huhtikuu (2)
        • Klara Vappen!
        • Kesää odotellessa
      • Maaliskuu (4)
        • Kunnossa taas
        • Eläinlääkärin vastaanotolla
        • Niki 9 vuotta!
        • Kevyesti eteenpäin
      • Helmikuu (1)
        • Liikunnan merkitys johtajuuden kannalta?
      • Tammikuu (2)
        • Lunta!
        • Ja sitten vuorossa vuoden ensimmäinen blogikirjoitus..
    • 2008 (61)
      • Joulukuu (3)
        • Ja taas on vuosi mennyt...
        • Itsenäisyyspäivän viettoa kotona
        • Pari kuvaa
      • Marraskuu (5)
        • Jippii!
        • Ja tällä kertaa sitten maha..
        • Kuulumisia lyhyesti
        • Lisää harmeja
        • Vähän päivitystä Nikin toipumisprosessiin
      • Lokakuu (7)
        • Viikko tikkienpoiston jälkeen
        • ADHD-potilas tikkien poistossa
        • Toipumista
        • Jalka turvoksissa
        • Levoton yö
        • Muutama kuva tältä päivältä
        • Potilas
      • Syyskuu (6)
        • Leikkaukseen tie vie..
        • Liikuntakielto?
        • Lääkärissä
        • Motivoitu hakuruutu mökillä
        • Pitkästä aikaa ihan oikeasti tokoa
        • Omituisia pelkotiloja?
      • Elokuu (7)
        • Nipsu kipeilee (taas)
        • Memento mori
        • I've waited, hated, blamed it all on...
        • Do we long too much and never let in?
        • Tokoa kotipihassa
        • Lisää palautustreeniä
        • Palautus- & pitoharjorjoituksia kotipihassa
      • Heinäkuu (4)
        • Huonot noutotreenit
        • Ruututreeniä takapihalla
        • 100 kk
        • Kesälomalla
      • Kesäkuu (3)
        • Tuumasta toimeen ja härkää sarvista
        • Tokopohdintoja
        • Yo-juhlat
      • Toukokuu (4)
        • "Jos en katso sitä, se ehkä menee pois"
        • Links 2 3 4
        • Hihnan toisessa päässä
        • Muutettaisiinko pohjoiseen?
      • Huhtikuu (8)
        • Ja jatkuu..
        • Eilisen jatkoa
        • Tokoa jälleen..
        • Vuoden ensimmäinen uintireissu
        • Muutama helppo juttu
        • Roturasismia & kallis lasku
        • Ehkä se sittenkin osaa jotain..
        • Vähän paremmin
      • Maaliskuu (4)
        • Käsittämätöntä epätoivoa
        • Yleisiä kuulumisia ja tokotreenit
        • Onnea!
        • "Hakkaa päätäsi tähän"
      • Helmikuu (6)
        • Lyhyt damitreeni
        • Matokuuri
        • Tauon jälkeen jälleen tokoilua
        • Nipsu kipeilee
        • Ohjelmaa kerrakseen
        • Lomalla :)
      • Tammikuu (4)
        • Jatkoa edelliselle..
        • Toko-ongelmia
        • Nipsupossu
        • Vuoden ekat tokotreenit
    • 2007 (93)
      • Joulukuu (5)
        • Se perinteinen "vuosikatsaus" + muuta
        • Sivulletulon säätöä
        • Ylikierroksilla
        • Whatever's clever will have to wait
        • Mir ist kalt
      • Marraskuu (6)
        • Kipeilyä taas
        • Tokoa taas lauantain kunniaksi
        • Järkytys
        • Lauantain tokoilut
        • Ei otsikkoa
        • Ongelma
      • Lokakuu (8)
        • ...ei tervettä päivää näe...
        • Alles hängt von der Situation ab.
        • Für einen Tag
        • Quasi
        • Agilitya
        • Treenissä markkeeraukset
        • Seuruutusta
        • Men vafalls?
      • Syyskuu (1)
        • Nopeasti kuulumisia
      • Elokuu (8)
        • Jenni 18v!
        • Muistipaikkatreenit
        • Istuminen
        • Mökkeilyä
        • Dropped me brain
        • Istumista kera naksun
        • Pujottelua
        • Viikko pikakelauksella
      • Heinäkuu (15)
        • Naks naks
        • Aikataulut ristissä
        • Raivohullu?
        • ...and the Deathly Hallows
        • Jälleen korvakuulumisia
        • Tokoa
        • Epätoivoista tokoilua
        • Niki - villi ja vapaa
        • Korvakuulumisia
        • Käsityöt
        • Tokokatsaus vol.1
        • Kadonnutta motivaatiota etsimässä
        • Tokoilemassa PK-kentällä
        • Eipä mitään erikoista..
        • Inhottava tapaus lenkillä
      • Kesäkuu (11)
        • Sataa
        • Juhannus
        • Korvaongelma
        • Tokoa
        • Pikkasen tokoa
        • Blogin uudistusta
        • Tokoilua & istumisongelma
        • Markkeerauksia
        • Tokoilua
        • Malttiharjoitusta
        • Tokoa
      • Toukokuu (6)
        • Noutotreenit
        • Miksi on niin vaikeata olla johdonmukainen ja hyvä johtaja?
        • Tokoilua jälleen
        • Tokoa
        • Ihan pikkasen tokoa
        • Karmiva imuri
      • Huhtikuu (11)
        • Vappua!
        • Annua tapaamassa
        • Koiranpäivän lenkki ja (surkeaa) tokoilua
        • Maahanmenoa ja valitusta
        • Möllitokot
        • yleistä löpinää
        • Noutotreenit
        • Lisää tokoa
        • Kimppatokotreenit
        • Kaukokäskyjä
        • Herra Karvapallo ja seuraamisen vaikeus
      • Maaliskuu (9)
        • kun mikään ei toimi
        • Allergiaa?
        • Lääkärissä
        • We have a problem
        • Tokoa
        • Kimppatreenit
        • Lisää mökkeilyä
        • Pientä tokoilua
        • Vanhenemista, kipuilua ja jäykistelyä
      • Helmikuu (5)
        • "Kimppatokotreenit"
        • Pohdintaa yleisestä käyttäytymisestä
        • Tokoa
        • pikaisesti kuulumisia
        • On kylmä..
      • Tammikuu (8)
        • Vähän tokoakin
        • Noutoja
        • Luonnonvoimia uhmatessa..
        • Kimppatreenit
        • tokoa
        • pikkuharjoituksia
        • Turhautumisia
        • Vuodenvaihteen tunnelmia
    • 2006 (3)
      • Joulukuu (3)
        • Tokoilua
        • Tokoa ja ruokaa
        • test
  • Henkilötiedot


    Parikymppisen opiskelijatytön blogi. Kirjoitusten sisältö keskittyy koiraharrastukseen - välillä tosin sekaan saattaa eksyä poimintoja elämän muiltakin osa-alueilta.

    Kuvien luvaton kopiointi on kielletty!

  • Tagipilvi

    Agility Geokätköily Kirjat Mejä Metsästys Nome Noutotreenit Näyttelyt Rally-Toko Terveys ja ruokinta Toko Valokuvat Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net