Kävin heittelemässä 5 damia jonkinmoisen puolikaaren muotoon Nikin katsellessa. Ensimmäiseksi Niki toikin viimeiseksi viedyn damin, joka löytyi helposti (ehkä liiankin..). Palaus kiva, vähän meinasi haahuilla, mutta kannustuksen avulla dami palautui kuitenkin lopulta ihan nätisti. Ja suoraan käteen ilman pudotteluja! Tosin Niki jäisi kovin mielellään leikkimään vetoleikkiä damilla, mutta olen kuitenkin ihan supertyytyväinen nyt, että pudottelut näyttävät taaksejääneeltä elämältä. :)

Kaksi seuraavaa damia vaativat jo hiukan enemmän työtä, mutta löytyivät kuitenkin vielä ihan hyvin. Kakkosdamin palautuksessa Niki sai nenäänsä jonkun hajun, jota se olisi kovin mielellään palannut nuuskuttelemaan lähemminkin. Pysähtyi kuitenkin käskystä ja jatkoi sitten palautusta mun luo.

Kolmen löydetyn damin jälkeen Niki alkoi selvästi menettää keskittymistään, ja lähetyksen jälkeen se lähinnä vain kierteli noiden löydettyjen damien paikkoja läpi. Yritin välttää ylimääräistä käsimerkkiohjausta, joten helpotin tehtävää sitten itse liikkumalla kohti jäljellä olevista dameista lähimmän paikkaa. Nipsu siirsikin hakuaan kyllä siihen suuntaan, mutta silti löytäminen vaikutti jotenkin ylivoimaisen vaikealta. Sanallisella "menemenemene" avustuksella se sitten lopulta löytyi. Pitäisi ehkä opettaa tuolle pillillä sellainen "lähihaku" merkki…

Treeneissä katselijana ollut äiti kävi sitten hakemassa viimeisen damin pois, ja antoi sen Nikille suuhun kannettavaksi ja lähetti tuomaan mulle. Olin yllättynyt, kuinka hienosti Niki otti damin ja kantoi mulle, yleensä se ei tuollaista ole suostunut tekemään.. Kivaa.